بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۸۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

جام‌جهانی 2022 قطر به خطر افتاد

پس از مشکلات سیاسی بین کشورهای عربی حوزه‌ی خلیج فارس، این کشورها تلاش می‌کنند تا قطر را منزوی کرده و میزبانی جام جهانی 2022 را از این کشور بگیرند.

تدبیر24» کشور قطر روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد و رابطه این کشور با کشورهای عربی روز به روز در حال‌ بدتر شدن است.

کشورهای امارات، عربستان، بحرین، مصر و لیبی و چند کشور دیگر عربی روابط سیاسی خود با قطر را به حالت تعلیق در آورده‌اند و حتی کشورهای مانند عربستان و امارات پا را فراتر از این هم گذاشته‌اند و تهدید کرده‌اند که ورزش قطر را هم تحریم کرده‌اند و در خاک این کشور به میدان نخواهند رفت.

شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت تاکید کرد که با شرایطی که به وجود آمده و به دلیل پشت کردن کشورهای عربی به قطر، برگزاری بازی‌های جام جهانی 2022 در این کشور هم به خطر افتاده است و این احتمال زیاد است که قطر به خاطر حمایت از تروریسم (به زعم آنها) از میزبانی جا

برچسب ها: جام‌جهانی قطر عرب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: