بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۸۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

امروز یک روز بسیار غم‌انگیز است

مشاور مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به حادثه تروریستی روز چهارشنبه در تهران پیامی در صفحه توئیتر خود منتشر و در آن با ذکر نام فدریکا موگرینی نوشت: امروز بار دیگر یک روز بسیار غم‌انگیز است.
تدبیر24»سابرینا بلوسی مشاور فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود دو حمله تروریستی روز چهارشنبه به مجلس ایران و حرم مطهر امام خمینی (ره) واکنش نشان داد.

وی در پیام خود به نقل از فدریکا موگرینی نوشته است: امروز بار دیگر روزی بسیار غم‌انگیز است. اخبار مربوط به این حملات را از نزدیک دنبال می‌کنیم. من امروز با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران تماس خواهم گرفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: