تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۸۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
سفیر امارات در واشنگتن:

قطر در سیاست‌هایش در منطقه تجدیدنظر کند

سفیر امارات در واشنگتن با استقبال از موضعگیری‌ رئیس جمهور آمریکا درباره قطر، تاکید کرد،‌ دوحه باید در سیاست‌های منطقه‌ای خود تجدیدنظر کند.
تدبیر24»یوسف العتیبه،‌ سفیر امارات در آمریکا طی بیانیه‌ای ضمن استقبال از اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره مقابله با حمایت‌های قطر از "افراط‌گرایی" اظهار داشت: ‌گام بعدی که نیاز است برداشته شود، این است که دوحه نگرانی‌های موجود را درک کرده و در سیاست‌های منطقه‌ای خود تجدیدنظر کند.

طبق آنچه سایت سفارت امارات در آمریکا از العتیبه نقل کرد، موارد ذکر شده به منزله اساس هر گفتگو و مذاکره‌ای است.

العتیبه گفت: حمایت‌هایی که قطر ارائه می‌دهد به "افراطی‌هایی" که با آمریکا و امارات و دیگر قدرت‌ها مقابله می‌کنند، کمک می‌کند.

این دیپلمات اماراتی افزود: موضعگیری ‌ترامپ "کاملا درست" بود، توقف حمایت‌های مالی از تروریسم به معنای آغاز آن از قطر است.

برخی کشورها و در راس آنها عربستان،‌ امارات،‌ بحرین و مصر روابط خود با قطر را به دلیل حمایت‌های این کشور از "تروریسم و حمایت‌های مالی از گروه‌های تندرو که امنیت منطقه را تضعیف می‌کنند"،‌ قطع کردند.

ترامپ روز جمعه در کنفرانسی مطبوعاتی در واشنگتن با اشاره به اینکه دوحه در حمایت از گروه‌های "افراطی" سابقه دارد، از قطر خواسته بود، فورا حمایت‌های مالی از گروه‌های افراطی را متوقف کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: