بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۸۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

ساماندهی سرویس مدارس و مسئولیت مدیران

مدیر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش از ساماندهی سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تفاهم نامه‌ای را منعقد کردیم که بر اساس آن وظایف هریک از دستگاه‌ها تفکیک شود؛ زیرا آموزش و پرورش به تنهایی مسئول سرویس مدارس نیست و مدیر مدارس باید در انتخاب صحیح پیمانکار سرویس مدارس پاسخگو باشند و مورد سوال قرار بگیرند.
تدبیر24» نورعلی عباسپور درباره روند ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده اظهار کرد: ساماندهی سرویس مدارس در حال پیگیری است. در راستای ساماندهی سرویس مدارس کارگروهی تحت عنوان کارگروه ماده 19 وجود دارد که پلیس راهور، وزارت کشور و آموزش و پرورش عضو آن هستند.

وی ادامه داد:  تا کنون نماینده وزارت کشور در این کارگروه حضور نمی یافت. اخیرا مکاتباتی انجام دادیم و  وزارت کشور نماینده‌ای را معرفی کرد و به‌زودی این کارگروه را تشکیل می‌دهیم.

مدیر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه البته قبلا چندین جلسه با تاکسیرانی برگزار شده است گفت: تفاهم نامه‌ای را منعقد کردیم که بر اساس آن وظایف هریک از دستگاه‌ها تفکیک شود؛ زیرا آموزش و پرورش به تنهایی مسئول سرویس مدارس نیست و  مدیر مدارس تنها در انتخاب صحیح پیمانکار سرویس مدارس باید پاسخگو باشند و مورد سوال قرار  بگیرد. اینکه اتومبیل دارای نقص بوده یا امنیت آن دچار مشکل باشد ارتباطی به آموزش و پرورش ندارد و تاکسیرانی و شهرداری و پلیس راهور باید پاسخگو باشند.

عباسپور ادامه داد: اگر مدیر مدرسه با پیمانکار بدون مجوز و یا با افراد حقیقی قرارداد ببندد مقصر خواهد بود. این در حالی است که همیشه و همه جا آموزش و پرورش مورد سوال قرار می‌گیرد و این تصور وجود دارد که آموزش و پرورش تنها مسئول سرویس مدارس است.

وی با بیان اینکه اکنون در قالب تفاهم نامه اقدام کردیم که وظایف تفکیک شده به استان‌ها ابلاغ شود اظهار کرد: تاکسیرانی نرم‌افزارهایی را طراحی کرده است و ما هم سامانه‌ای را برای خودمان در آموزش و پرورش در دست طراحی داریم. در حال حاضر برخی استان ها چون کرمان و مناطقی از تهران وارد عمل شده‌اند و نرم افزاری دارند که از طریق آن به والدین اطلاع می‌دهند فرزندشان چه زمانی سوار سرویس شده و چه زمانی به مدرسه رسیده است.

مدیر انجمن اولیاء و مربیان ادامه داد: سعی در تقویت نظارت ها داریم و  این اقدامات بیشتر در راستای کاهش دغدغه خانواده‌ها و حفظ امنیت روانی‌شان انجام می‌شود.  
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: