بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۸۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

نامه ای که راز مرگ استاد نابغه و نخبه ایرانی را بر ملا کرد!

راز مرگ دلخراش استاد نابغه دانشگاه مازندران در یک نامه کشف شد.

تدبیر24»راز مرگ دلخراش استاد نابغه دانشگاه مازندران در یک نامه کشف شد.پیکر بی‌جان دکتر مهدی رهبری - 43 ساله - استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه مازندران، هفته گذشته در آپارتمانش واقع دربابلسر کشف شده بود.

وی از نخبگان علمی استان مازندران بود که سال 78 موفق به دریافت دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران، با کسب رتبه نخست در گرایش جامعه شناسی سیاسی شده بود. به همین دلیل در جوانی به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه بزرگ مازندران برگزیده شده و در این دانشگاه به تدریس می‌پرداخت.دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران در این باره به خبرنگار«ایران» گفت: پیکر این مرد چند روزپس از مرگش، در آپارتمان محل زندگی‌اش واقع در محله امیرمازندرانی بابلسر کشف و برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد که هم اکنون سرگرم انجام آزمایش‌های سم شناسی هستیم.

این درحالی است که مأموران پلیس درجریان جست‌و‌جوی خانه وی، نامه‌ای به دست آوردند که قربانی ماجرا در آن دلایل انتخاب مرگ خودخواسته به جای زندگی را برای خانواده‌اش شرح داده بود.برخی اظهارات نیز حکایت از آن دارد که وی از مدتی قبل و به دلیل بروز اختلاف‌های خانوادگی از بابل به بابلسر نقل مکان کرده بود.درتحقیقات پلیسی مشخص شد وی در یک تصمیم عجیب، با بریدن شیلنگ گاز به زندگی‌اش خاتمه داده است.

برچسب ها: ایرانی نابغه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: