امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

امروز روز تصمیم گیری و وقت عمل است

رضا رئیسی - ظریف کت درآورده دو دستانش را به احترام رای ندهندگان بر سینه می گذارد و می گوید: کسانی که رای ندادند بسیار محترم هستند و عزیز، انتخابشان این بوده اما جمعه روز دیگری است
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 01
کد خبر: ۸۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

آزادی کامل نوار مرزی عراق با سوریه و اردن/ کنترل ارتش عراق بر گذرگاه "الولید"

نیروهای عراقی در ادامه عملیات خود علیه داعش، توانستند گذرگاه مرزی "الولید" در مرز سوریه و بخش‌های باقیمانده در مرزهای عراق با سوریه و اردن را آزاد کنند.
تدبیر24»به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، رسانه جنگ عراق اعلام کرد که با نظارت و برنامه‌ریزی فرماندهی عملیات مشترک، فرماندهی نیروهای مرزی عملیات گسترده‌ای را با عنوان "الفجر الجدید" برای آزادی مناطق نوار مرزی با مشارکت نیروهای گارد، حشد عشایر و جنگنده‌های ارتش و ائتلاف ضد داعش آغاز کردند.

براساس گزارش این مرکز این عملیات به آزادی گذرگاه مرزی ولید و آزادی نوار مرزی باقی‌مانده بین مرزهای سوریه و عراق و اردن منجر شد.

رسانه جنگ عراق اعلام کرد، این نوار مرزی بین گذرگاه الولید و طریبیل و در نزدیکی پایگاه التنف قرار دارد که نیروهای آمریکایی در آنجا مستقر هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: