بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۸۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
ابتکار:

فلسطین کماکان موضوع اصلی دنیا است/ کمک به دولت یکی از ابعاد استمرار وحدت ملی است

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با تاکید بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: امروز مردم ایران در کنار مردم کشورهای دیگر با مردم فلسطین همراهی و اعلام می‌کنند که موضوع فلسطین کماکان موضوع مهم و مورد توجه جهانیان است.
تدبیر24»معصومه ابتکاردر حاشیه مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس در تهران اظهار کرد: پیام حضور مردم در راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس این است که اولا موضوع فلسطین زنده است و مظلومیت مردم فلسطین و ظلمی که امروز علیه آن‌ها می‌شود کماکان برقرار است. ‌ثانیا دنیا خوب مدیریت نمی‌شود و مردمانی همچون مردم فلسطین،‌ سوریه،‌ یمن،‌ افغانستان و عراق به دلیل سیاست‌های مداخله‌گرایانه و سلطه‌گرایانه در منطقه به شدت مظلوم هستند و حقوقشان نادیده گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کماکان مساله قدس به عنوان نمادی از بی‌عدالتی، موضوع اصلی و مهم دنیای امروز محسوب می‌شود،گفت: مردم ایران همانطور که از ابتدای انقلاب اسلامی کنار مظلومان بوده‌اند، امروز نیز در کنار آنان حضور دارند و مانند مردم کشورهای دیگر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، مردم فلسطین را همراهی و به آنان اعلام می‌کنند که کماکان موضوع فلسطین موضوع مهم و مورد توجه جهانیان است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر ضرورت حفظ اتحاد و یکپارچگی از سوی مسئولان‌، کشوری و  لشگری در داخل اظهار کرد: قطعا ما در مباحث ملی و مسائل مربوط به امنیت ملی و تمامیت ارضی و دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های خود همه در کنار هم یکپارچه هستیم.

ابتکار با اشاره به مشارکت ۷۴ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نمادی از همبستگی عظیم ملی و نشان‌دهنده انسجام، یکپارچگی و اقتدار مردم بود. ان‌شاءالله شاهد این انسجام و وحدت در ابعاد مختلف باشیم.

معاون رئیس جمهور در پایان با بیان اینکه یکی از ابعاد وحدت و انسجام مردم و مسئولان، کمک به دولت برای تحقق برنامه‌ها است، اظهارکرد: تحقق برنامه‌های ملی نیازمند کمک همگانی است. در همین راستا نیز یکی از ابعاد استمرار وحدت و انسجام ملی،‌ کمک به دولت برای تحقق برنامه‌های ملی بویژه برنامه‌های اقتصادی و اجتماعی از جمله اشتغال ، بهبود وضعیت اقتصادی و حفظ محیط زیست است.

برچسب ها: فلسطین وحدت ملی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: