تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۸۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

داعش یک اسیر لبنانی را اعدام کرد +عکس

یک وبگاه خبری لبنانی مدعی شد، داعش یکی از نیروهای لبنانی که در کنار ارتش سوریه در شرق شهر تدمر در حال نبرد با تروریست‌ها بود را به اسارت گرفت و اعدام کرده است.
تدبیر24»گروهک تروریستی داعش جمعه (دیروز) تصاویری از دو فرد کشته شده در درگیری‌های سوریه و اسارت نفر سومی منتشر و ادعا کرد که آنان از اعضای حزب الله لبنان هستند.  

وبگاه خبری «لبنان دیبایت» در خبری اختصاصی مدعی شد که داعش فردی را که روز پنجشنبه به اسارت گرفته بود، دیروز جمعه اعدام کرده است.  

گفته می‌شود داعش روز پنجشنبه، در شرق استان حمص (شرق تدمر) ‌ در کمینی برای یک خودرو که حامل سه نیروی لبنانی بود، موفق شد دو نفر آنان را از پای در آورد و نفر سوم را که مجروح بود، به اسارت بگیرد.

در حالی که رسانه‌های مرتبط و نزدیک با داعش هنوز خبری از سرنوشت این فرد لبنانی که او را عضو حزب‌الله معرفی کرده‌اند، منتشر نکرده‌اند و هیچ شواهدی بر اعدام او وجود ندارد (تا این لحظه)، سایت لبنانی «لبنان دیبایت» به نقل از منابع خود مدعی شده که داعش او را روز جمعه، اعدام کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: