بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۸۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

خروج مترو در منهتن نیویورک با 34 زخمی

دو واگن از یک قطار شهری روز سه شنبه به وقت محلی در منهتن نیویورک از خط اصلی خارج و در اثر آن 34 تن زخمی و سرویس ارائه خدمات قطار شهری در آن ناحیه متوقف شد.
تدبیر24»در اثر این حادثه که راس ساعت 9.55 صبح سه شنبه در حوالی ایستگاه قطار شهری خیابان 125 نیویورک اتفاق افتاد، 34 تن زخمی شدند. 17 تن از این حادثه دیدگان به بیمارستانی در نزدیکی محل تصادف انتقال داده شدند. تا کنون عامل این حادثه اختلال در سیستم ترمز اضطراری و کشیده شدن آن دانسته شده است.
پس از این حادثه در حدود 800 تن از قطار به داخل تونل وارد شدند و مدت زمانی برای انتقال آن ها طول کشیده است. گفته می شود پس از این اتفاق دود زیادی ایجاد شده و در اثر این حادثه رفت و آمد هفت خط قطار شهری در این شهر دچار تغییر شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: