بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۸۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

لاوروف در تماس تلفنی با تیلرسون بحران سوریه را بررسی کرد

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور در تماس تلفنی با همتای آمریکایی‌اش ضمن بررسی بحران سوریه از واشنگتن خواست اجازه انجام اقدامات تحریک‌آمیز علیه دمشق را ندهد.
تدبیر24»وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه این کشور در گفتگویی تلفنی با رکس تیلرسون، همتای آمریکایی با تاکید بر لزوم تثبیت آتش‌بس در سوریه به ویژه از طریق مذاکرات آستانه و نیز لزوم افزایش تلاش‌ها برای مبارزه با گروه‌های تروریستی و ممانعت از به‌ کارگیری مواد شیمیایی سمی در سوریه، به بررسی مساله حل بحران در این کشور پرداخت.

طبق این بیانیه لاوروف در این گفتگوی تلفنی از واشنگتن خواست مانع از انجام اقدامات تحریک‌آمیز علیه دمشق شود.

این وزارت‌خانه افزود، دو وزیر در مورد لزوم ادامه تماس‌ها و رایزنی‌های دوجانبه در این خصوص و به ویژه درباره موضوعات مطرح شده در دستور جلسه دوم به توافق رسیدند.

برچسب ها: لاوروف تیلرسون
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: