تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۸۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

الکانترا از دلیل تفاوت بایرن با دیگر تیم ها می گوید

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ از تفاوت اصلی این تیم با دیگر تیم های بزرگ اروپایی سخن به میان آورد.
تدبیر24»تیاگو آلکانترا در دوران پپ گواردیولا بود که از بارسلونا راهی بایرن مونیخ شد و الان به یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است.
این بازیکن اسپانیایی از دلیل اصلی تفاوت بایرن مونیخ با دیگر تیم ها گفت: بایرن یکی از بزرگ ترین تیم های اروپا است. تفاوت اصلی که بایرن مونیخ با دیگر تیم های بزرگ دارد این است که ما یک ستاره بزرگ که تفاوت زیادی با دیگر بازیکنان داشته باشد و خود را برتر از آنها بداند نداریم. در بایرن مونیخ همه بازیکنان تقریبا هم سطح هستند.
او ادامه داد: ما یک تیم به معنای واقعی هستیم و همه بازیکنان با هم هماهنگی و انسجام لازم را دارند. شاخصه اصلی بایرن انسجام و تعامل واقعی بازیکنان است و این باعث می شود تا کار ما در درون زمین راحت شود.
بایرن مونیخ در فصل نخست حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت خود نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و تنها قهرمانی در بوندسلیگا را به دست آورد.
برچسب ها: الکانترا بایرن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: