تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۸۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

ابراز انزجار اتحادیه عرب نسبت به ادامه تجاوزهای اشغالگران صهیونیست

اتحادیه عرب نسبت به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین ابراز انزجار کرد.
تدبیر24»معاون دبیر کل اتحادیه عرب در امور فلسطین گفت: مسأله فلسطین در سایه بن‌بست روند سیاسی با چالش‌های خطرناکی مواجه است.

وی با صدور بیانیه‌ای از ادامه تلاش‌های اشغالگران صهیونیست در زمینه تحمیل واقعیت موجود از رهگذر نقض حقوق حقه ملت فلسطین و مصادره زمین‌های آنان با شهرک‌سازی و احداث دیوار حائل انتقاد کرد.

ابوعلی درباره خطرات طرح‌های اسرائیل از جمله یهودی‌سازی قدس و تشدید تعرضات شهرک‌نشینان اسرائیلی به مقدسات اسلامی و مسیحی در سرزمین فلسطین هشدار داد.

وی همچنین درباره تداوم توطئه‌چینی رژیم صهیونیستی علیه فرآیند آموزش و پرورش در اراضی اشغالی فلسطین به منظور بی‌سواد کردن جامعه فلسطین و تضعیف مولفه‌ها و پایه‌های پایداری و مقاومت فلسطینیان هشدار داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: