بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۸۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

ابراز انزجار اتحادیه عرب نسبت به ادامه تجاوزهای اشغالگران صهیونیست

اتحادیه عرب نسبت به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین ابراز انزجار کرد.
تدبیر24»معاون دبیر کل اتحادیه عرب در امور فلسطین گفت: مسأله فلسطین در سایه بن‌بست روند سیاسی با چالش‌های خطرناکی مواجه است.

وی با صدور بیانیه‌ای از ادامه تلاش‌های اشغالگران صهیونیست در زمینه تحمیل واقعیت موجود از رهگذر نقض حقوق حقه ملت فلسطین و مصادره زمین‌های آنان با شهرک‌سازی و احداث دیوار حائل انتقاد کرد.

ابوعلی درباره خطرات طرح‌های اسرائیل از جمله یهودی‌سازی قدس و تشدید تعرضات شهرک‌نشینان اسرائیلی به مقدسات اسلامی و مسیحی در سرزمین فلسطین هشدار داد.

وی همچنین درباره تداوم توطئه‌چینی رژیم صهیونیستی علیه فرآیند آموزش و پرورش در اراضی اشغالی فلسطین به منظور بی‌سواد کردن جامعه فلسطین و تضعیف مولفه‌ها و پایه‌های پایداری و مقاومت فلسطینیان هشدار داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: