بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۸۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
وزیر ورزش در فراکسیون نمایندگان ولایی

موافقت با تفکیک وزارت ورزش و جوانان

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه مجمع عمومی این فراکسیون خبر داد.

تدبیر24»حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که در این جلسه اعضای فراکسیون به ارائه نظرات و دیدگاه‌هایشان در حوزه ورزش و جوانان پرداختند.

به گفته وی موضوع تفکیک وزارت ورزش و جوانان، برنامه‌های وزیر برای اتمام پروژه‌های نیمه کاره در حوزه ورزش در شهرستان‌ها و استان‌ها از جمله موضوعاتی است که در این جلسه مطرح شد.

نقوی حسینی افزود: همچنین در این جلسه اعضای فراکسیون بر لزوم حمایت از ورزشکاران ملی و جهانی که با مشکلات اشتغال و مسائل اقصادی روبرو هستند، تاکید کردند. همچنین خواستار حمایت از تیم‌ها و هیئت های ورزشی در شهرستان‌ها و استان‌ها و به طور کلی رسیدگی به وضعیت ورزش و جوانان در شهرستان‌ها و استان‌های کشور شدند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان گفت: وزیر ورزش و جوانان نیز نقطه نظرات خود را مطرح کرد که از جمله آن موافقت با تفکیک وزارت ورزش و جوانان و تبدیل آن به وزارت ورزش و سازمان جوانان بود. با این استدلال که در چنین شرایطی بیشتر می‌توان به جوانان توجه کرد، وزیر ورزش در سایر حوزه‌ها نیز برنامه های این وزارتخانه را توضیح داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: