بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۸۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

سنگربان اوساسونا به موناکو پیوست

سنگربان جوان اسپانیایی با باشگاه موناکو به توافق نهایی رسید و تا سال 2020 قرارداد امضا کرد.
تدبیر24»آلوارو فرناندز، سنگربان تیم زیر 19 سال اسپانیا که در باشگاه اوساسونا بازی می‌کرد با سران باشگاه موناکو به توافق نهایی رسید قرارداد امضا کرد.

این دروازه‌بان 19 ساله تا سال 2020 با موناکو قرارداد امضا کرد. او بعد از توافق با موناکو، گفت‌: از پیوستن به موناکو بسیار خوشحال هستم. چالش جدیدی را انتخاب کرده‌ام و امیدوارم که فرصت بازی به من برسد تا توانایی هایم را ثابت کنم. باشگاه موناکو نشان داد که اعتقاد خاصی به بازیکنان جوان دارد و به همین خاطر بود که این تیم را انتخاب کردم.

موناکو فصل قبل با هدایت یاردیم پرتغالی توانست شگفتی ساز ظاهر شود. این تیم با بازیکنان جوانی که در اختیار داشت قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد و در لیگ قهرمانان اروپا هم به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: