بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۸۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

همکاری امدادی دستاورد مذاکرات رئیس هلال احمر با مقام های عالی ارمنستان

رئیس سازمان هلال احمر در مذاکره با وزیران وضعیت فوق العاده، بهداشت و درمان، توسعه و مدیریت منطقه ای و همچنین رئیس صلیب سرخ جمهوری ارمنستان برای افزایش همکاری ها در حوزه های مرتبط توافق کرد.
تدبیر24»در مذاکرات امیرمحسن ضیایی رئیس هیات ایرانی با مقام های بلندپایه ارمنستانی که امروز (سه شنبه) با حضور سیدکاظم سجادی سفیر ایران در ایروان برگزار شد، دامنه مختلف توسعه مناسبات در حوزه امداد و نجات و بخش های وابسته مورد مذاکره قرار گرفت.
در مذاکرات ضیایی با تونویان وزیر وضعیت های فوق العاده جمهوری ارمنستان، دو طرف برای تشکیل کارگروه مشترک مرتبط، برگزاری مانورو دوره های آموزشی کوتاه و بلندمدت، ایجاد کلینیک درمانی، استفاده از تجربیات ایران در ایجاد پایگاههای امداد جاده ای، همکاری های استانی در مناطق مرزی برای کمک رسانی و واکنش سریع هنگام بروز مخاطرات و حوادث اعلام آمادگی کردند.
ضیایی و تونویان همچنین تاکید کردند که باتوجه به حسن همجواری و روابط دوستانه دو کشور، هیچ محدودیتی برای توسعه همکاری ها وجود ندارد.
در پایان دیدار نیز از تونویان وزیر وضعیت های فوق العاده جمهوری ارمنستان برای سفر به ایران و حضور در مانور بزرگ نیروهای واکنش سریع که به زودی توسط جمعیت هلال احمر در ایران برگزار می شود و همچنین رایزنی های بیشتر دعوت شد که مورد استقبال قرار گرفت.
ضیایی همچنین در دیدار لئوون آلتونیان وزیر بهداشت و درمان ارمنستان، موضوع همکاری های دو کشور در عرصه های مختلف از جمله امداد و نجات، تاسیس درمانگاه مشترک، صادرات تجهیزات پزشکی، دارو و درمان و تبادل تجربیات در سایر عرصه های پزشکی را بررسی کرد.
در این مذاکرات همچنین آلتونیان از گسترش همکاری های دو کشور در عرصه های بهداشت و درمان، ارائه خدمات امداد و نجات و گردشگری درمانی استقبال کرد.
نشست رئیس هلال احمر ایران و مناتساکانیان رئیس صلیب سرخ ارمنستان نیز امروز برگزار شد که طرفین در زمینه های همکاری های دو جانبه و تبادل تجربیات در حوزه های امداد و نجات و امور بشردوستانه گفت وگو و تبادل نظر کردند.
در پایان مذاکرات نیز یادداشت تفاهم همکاری پایدار و استراتژیک میان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و صلیب سرخ ارمنستان امضا شد.
همچنین در مذاکرات ضیایی با دوایت لوکیان وزیر توسعه و مدیریت منطقه ای ارمنستان مقرر شد، کارشناسان مسئول دو کشور در نشست های مشترک عرصه های آغاز توسعه همکاری های تهران و ایروان در این حوزه و همچنین فرصت های نو را بررسی کنند.
ضیایی برای بررسی زمینه های همکاری های امدادی و توسعه مناسبات در این زمینه از جمله با هدف انتقال تجربیات و مذاکره با مقامات جمهوری ارمنستان به ایروان سفر کرده است.
پس از سفر دی ماه سال گذشته حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به ایروان و مذاکره با سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان، مذاکرات اعضای هیات عالی همراه با همتایان و سپس رفت و آمد متقابل هیات های مختلف، برنامه ها و زمینه های فراوانی برای توسعه همکاری های دو کشور فراهم شده است.
ارمنستان با حدود 30 هزار کیلومتر مربع مساحت و سه میلیون نفر جمعیت در منطقه قفقاز که پس از فروپاشی شوروی در سال 1991 استقلال یافت، با ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان و ایران هم مرز است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: