بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۸۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

اختصاص 1.5 میلیارد دلار برای ایجاد اشتغال در روستاهای کشور

معاون سرمایه‌گذاری توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری از اختصاص 1.5 میلیارد دلار برای ایجاد اشتعال در روستاهای کشور خبر داد.
تدبیر24»ناصر زرگر در همایش معرفی تسهیلات ارزان ‌قیمت بخش کشاورزی در استان یزد افزود: این تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه محلی اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: امسال در مجموع 100 هزار میلیارد ریال برای اشتغال‌زایی و توسعه کشاورزی دانش‌محور و فناوری در روستاها اختصاص‌یافته است.
معاون سرمایه‌گذاری توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی ها امسال از محل منابع اختصاص یافته 200 هزار شغل در روستاها ایجاد می‌شود که این مشاغل در زمینه‌ فرآوری محصولات کشاورزی، توسعه واحدهای بوم گردی، ایجاد کارگاه‌های پوشاک و سنگ‌های زینتی و مراکز حمل‌ونقل بار و مسافر در روستاها ایجاد می شود.
همایش معرفی تسهیلات ارزان‌قیمت بخش کشاورزی در استان یزد با حضور معاون سرمایه‌گذاری توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، بخشداران و دهیاران و جمعی از مسئولان بخش کشاورزی برگزار شد.
در این همایش نهمین مرکز رشد واحدهای فناوری کشاورزی کشور در استان یزد افتتاح شد.
66 درصد سطح اراضی قابل کشت استان یزد به محصولات باغی اختصاص دارد و این استان در تولید محصولاتی مانند پسته، انار و زرد آلو به ترتیب رتبه سوم ، چهارم و ششم کشور و در محصولات گلخانه ای رتبه نخست کشور را دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: