آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 05
کد خبر: ۸۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

ارجحیت دیپلماسی اقتصادی بر دیپلماسی سیاسی

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برندسازی را امری لازم خواند و خواستار برندسازی محصولات استان کرمان برای عرضه در بازارهای جهانی شد.
تدبیر24»محمدمهدی زاهدی در بیست و پنجمین جلسه شورای گفت‌وگوی استانی دولت و بخش خصوصی از ارجحیت دیپلماسی اقتصادی بر دیپلماسی سیاسی سخن به میان آورد و گفت: این فرهنگ باید در وزارت امور خارجه ایجاد شود که سفرا و مدیران ستادی باور کنند که باید کار اقتصادی کنند.

 وی به نحوه ارتباط با سفارتخانه های دیگر کشورها اشاره کرد و ادامه داد: اگر بخش اقتصادی وزارت امور خارجه قوی شود، آنگاه می‌توان ارتباطات لازم را با سفارتخانه‌های دیگر کشورها برقرار کرد و کوتاهی‌های که در زمینه اقتصادی صورت می گیرد را تذکر داد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همچنین برندسازی را امری لازم خواند و خواستار برندسازی محصولات استان کرمان برای عرضه در بازارهای جهانی شد.

زاهدی استفاده از همه ظرفیت ها در جهت رونق اقتصادی سخن گفت و تصریح کرد: استارت‌آپ‌ها (کمپانی‌های نوپا) را باید جدی بگیریم، زیرا این مجموعه‌ها دارای توانمندی‌های خوبی هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: