تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۸۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
معاون ترامپ:

بیماران بجای بیمه برای گرفتن شفا به کلیسا بروند

«مایک پنس» معاون رئیس جمهوری آمریکا می گوید، مردم آمریکا به بیمه های درمانی نیازی ندارند و می توانند برای گرفتن شفا به کلیساها بروند.
تدبیر24»در حالی که قانونگذاران جمهوریخواه آمریکا بشدت تلاش می کنند تا با لغو بیمه درمانی دوران اوباما رئیس جمهوری پیشین این کشور قوانین جدیدی را جایگزین کنند، این طرح با مقاومت مردم آمریکا و دموکرات های مخالف به سرنوشت نامعلومی دچار شده و معاون دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا راه حل تازه ای برای این مشکل پیدا کرده است.
او معتقد است آنچه که مردم به آن احتیاج دارند بیمه های درمانی نیست بلکه با روی آوردن به عیسی مسیح (ع) و رفتن به کلیسا ها شفا پیدا خواهند کرد.
پنس در بیانیه ای که به او منسوب شده اضافه کرده است اگر دولت آمریکا موفق شود شمار بیشتری از بیماران را به کلیسا ها بفرستد شاهد شفا یافتن بیماران بیشماری خواهد بود و بسیاری از مشکلات بهداشتی و سلامتی یکباره رفع خواهد شد.
وی تکرار کرده است کسانی که 'زندگی خداپرستانه ای' دارند نباید نگران بیماری ها، بیمه درمانی و اینگونه موضوعات باشند.
برچسب ها: ترامپ شفا کلیسا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: