بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۸۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

امدادرسانی به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر به تشریح عملیات امدادرسانی به مناطق متاثر از سیل در استان سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت که هنوز عملیات امدادرسانی در این استان ادامه دارد.

تدبیر24»شاهین فتحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ادامه عملیات امدادگران هلال احمر در استان‌ سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در طول ۴۸ ساعت گذشته تا ساعت ۶ امروز(شنبه)، به شش شهر و روستا در چهار شهرستان ایرانشهر، دلگان، "سیب و سوران" و فنوج در این استان امدادرسانی شده است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر اضافه کرد: در طول ۴۸ ساعت گذشته، امدادگران هلال احمر به ۴۴۸ نفر امدادرسانی کردند و چهار نفر را نجات دادند. همچنین ۹۲ نفر از آسیب‌دیدگان اسکان اضطراری داده شدند.

وی با بیان اینکه عملیات‌ها با ۱۷ تیم که شامل ۱۳۳ امدادگر بودند صورت گرفته، عنوان کرد: در ادامه عملیات‌ها نیروهای هلال احمر ۲۱ دستگاه خودرو را از مسیر سیلاب رها کردند و میان آسیب‌دیدگان، ۱۹ دستگاه چادر، ۲۰۰ تخته پتو، ۱۳۰ موکت، ۱۸۵ کیلوگرم نایلون و ۴۴۰ قوطی کنسروجات توزیع شد.

فتحی از ادامه امدادرسانی در این مناطق خبر داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: