بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹

کلاهبردار نمایندگان به دام افتاد

فرد ۵۵ ساله‌ای که به بهانه گرفتن کمک مالی با نمایندگان مجلس تماس حاصل کرده و مبالغی را از آنها دریافت می‌کرد در شمال کشور دستگیر شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، سرهنگ فریدون رهبریان معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به دریافت گزارشی از حراست مجلس شورای اسلامی مبنی بر کلاهبرداری از ۱۵ نماینده مجلس گفت: اواسط مردادماه گزارشی به دست ما رسید مبنی بر اینکه فردی با نمایندگان مجلس تماس حاصل کرده و به بهانه دریافت کمک مالی مبالغی را از آنها کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: این فرد بعد از تماس با دفتر نمایندگان با عجز و ضابه و التماس شماره موبایل نمایندگان را دریافت و سپس طی تماس با نماینده مجلس اظهار می‌داشت که در حوزه انتخابی این نماینده دچار تصادف شده و به کمک مالی نیاز دارد.

به گفته معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرد کلاهبردار در شهرهای مختلف کشور در هتل و یا ویلا استقرار پیدا می‌کرده و با ارائه شماره حساب صاحبان هتل و یا ویلا به نمایندگان مجلس از آنها درخواست می‌کرده که مبالغ کمک خود را به این شماره حساب واریز کنند.

رهبریان اعلام کرد: در مجموع ۱۵ نماینده مجلس مبالغی به ارزش ۳۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان به این فرد کمک کرده‌اند که مجموع کمک‌ها مبلغی حدود ۳۰ میلیون تومان می‌شود.

وی تاکید کرد: پس از دریافت گزارش از حراست مجلس ما پرونده را به پلیس آگاهی قم سپردیم چرا که در قم سرنخی از این ماجرا به دست آمده بود.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تاکید کرد: بعد از طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی ماموران پلیس موفق شدند که فرد کلاهبردار را که مردی ۵۵ ساله بود در یکی از شهرهای شمالی کشور دستگیر کند.

وی افزود: این فرد سابقه دار است و یک بار هم به زندان رفته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: