تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 16
کد خبر: ۸۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

روش جدید کاهش قاچاق کالا

معاون حمل ‌و نقل اداره‌کل راهداری و حمل ‌و نقل استان زنجان گفت: صدور بارنامه به صورت آنلاین، زمینه انجام قاچاق کالا را به حداقل ممکن رسانده است.

تدبیر24»محمدرضا آقاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در راستای نظارت و بررسی دلایل قاچاق کالا و راه‌های پیشگیری از این معضل در زنجان، افزود: موسسه‌ها و شرکت‌های حمل‌ و نقلی نمی‌توانند برای راننده متخلف بارنامه صادر کنند.

وی با ذکر مزیت‌های صدور بارنامه آنلاین گفت: در طرح صدور بارنامه آنلاین مشخصات کامل راننده، کامیون، کالای بارگیری شده، زمان بارگیری، محل بارگیری، مقصد از طریق سرور مرکزی و سایر شرکت‌های حمل ‌و نقلی قابل رؤیت است.

آقاخانی تصریح کرد: با استفاده از نرم‌افزارهای صدور بارنامه، چنانچه راننده متخلفی دارای پرونده محرومیت از فعالیت باشد، به علت ثبت شدن این تخلف در سرور مرکزی، برای این راننده به صورت اتوماتیک در هیچ نقطه کشور بارنامه صادر نمی‌شود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: کد رهگیری ۱۶ رقمی تنها در صورت ثبت همه اطلاعات مورد نیاز به شرکت‌های حمل ‌و نقلی ارائه شده و آن‌ها می‌توانند طبق این کد بارنامه را صادر کنند.

این مسئول تأکید کرد: بر اساس اطلاعات ذخیره شده در سیستم صدور بارنامه اطلاعات مربوط به شش ماه گذشته نظیر محل بارگیری و مقصد تخلیه بار به وضوح مشخص بوده و می‌توان به راحتی میزان کالای وارد شده، محل بارگیری و تخلیه را برای بررسی میزان موجودی کالا در استان را مشاهده کرد.

آقاخانی یادآور شد: استان زنجان دارای 69 شرکت حمل ‌و نقلی کالا است و 6957 راننده دارای کارت هوشمند در بخش حمل‌ و نقل کالا فعال هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: