بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۸۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

اقدام غیرقانونی شهرداری بوشهر

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهرگفت:هرگونه تصمیمی بدون طرح در ستاد ساماندهی سواحل مغایر با قوانین کشور است ومتاسفانه شهرداری در این خصوص هماهنگی نداشته است.
تدبیر24»عباس برزگر زاده در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهار داشتپک به استناد بند (ب) ماده ۱۸۷قانون برنامه پنجم توسعه و مصوبه ۹۳/۲/۲۸ هیات وزیران مدیریت و ساماندهی سواحل در استانها،  به استانداری واگذار شده که به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و با دبیری مدیرکل دفتر امور اجتماعی تشکیل می شود.

وی افزود: این ستاد صلاحیت تصمیم گیری در همه حوزه های ذی مدخل در ساحل اعم از مسائل فرهنگی ، امنیتی ، انتظامی و عمرانی دارد ، لذا اتخاذ هرگونه تصمیمی بدون طرح در ستاد ساماندهی سواحل مغایر با قوانین موضوعه کشور می باشدکه متاسفانه شهرداری در این خصوص هیچگونه هماهنگی با این ستاد نداشته است.  

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر تصریح کرد: رعایت حرمت بانوان بر اساس منشور حقوق شهروندی یکی از الزامات قانونی است و نباید با برخی بدسلیقگی ها این قشر عظیم از جمعیت را از حقوق مسلمی محروم کرد.

برزگر زاده گفت: در این تردیدی نیست که با توجه به عرف و شرع استفاده بانوان و همچنین آقایان از پلاژهای مخصوص مناسب تر است ولی نحوه بیان ما نباید توهین به گروهی از جامعه را به ذهن متبادر سازد.

 وی با بیان اینکه حفظ کرامت و شان انسانی می طلبد که در انتقال پیام ملاحظه بیشتری داشته باشیم، خاطر نشان کرد: در مسائل فرهنگی باید با ظرافت و دقت عمل کرد و تحدید حقوق مردم باید مبتنی بر ضوابط قانونی باشد.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر عنوان کرد: منع حضور زنان در یک محل مشخص باید یا از طریق رای قضایی و یا مصوبه شورای تامین صورت بپذیرد که متاسفانه هیچ یک از این دو شیوه توسط شهرداری رعایت نشده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: