تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۸۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

مردم با شفافیت مطالب را بدانند

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت با اجرای مصوبات برنامه ششم خود را موظف به نوشتن آیین نامه‌ای کند که مردم با شفافیت مطالب را بدانند.

تدبیر24»زهرا سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شفافیت در سیاست‌گذاری و اینکه عدم شفافیت چه آسیبی به اقتصاد کشور می زند، گفت: آنچه داریم همه از اعتماد مردم است و هسته اصلی توسعه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور در گرو توسعه نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه تا حدی در خصوص بحث نیروی انسانی با مشکل مواجه هستیم، گفت: نیروی انسانی ما مردمی هستند که حاکمیت به آن وابسته است. مسلما وقتی موضوعی تحت عنوان شفافیت بخواهد کمرنگ شود این حاکمیت و قدرت کمرنگ می شود. لذا این اعتماد وجود دارد و ما باید در آینده بیش از پیش با شفافیت و صراحت با مردم صحبت کنیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت چه اقداماتی می‌تواند در این زمینه انجام دهد، اظهار کرد:  در برنامه ششم توسعه این موضوع مطرح شد و مجلس مصوبات خیلی خوبی داشت؛ لذا دولت باید آن مصوبات را اجرایی کند و خودش بیش از آن مصوبات ملزم به نوشتن آیین نامه‌ای باشد که از این پس مردم با صراحت و شفافیت مطالب را بدانند.

برچسب ها: تدبیر24 شفافیت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: