بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۸۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
واعظی:

مذاکره با شبکه تلگرام برای چگونگی بهره برداری از آن در ایران در جریان است

وزیر ارتباطات و فناری اطلاعات، به الزام مصوبه شورایعالی فضای مجازی برای انتقال سرورهای شبکه های اجتماعی خارجی به داخل کشور اشاره کرد و گفت: مذاکره با شبکه پیام رسان تلگرام برای چگونگی بهره برداری از آن در ایران در جریان است.
تدبیر24»«محمود واعظی» روز شنبه در حاشیه بازدید از غرفه دولت الکترونیک در بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) در جمع خبرنگاران افزود: اکنون،اقدام عملی درباره بهره برداری از این شبکه اجتماعی پیام رسان در ایران صورت نگرفته و تنها مذاکره در جریان است.
واعظی گفت: پس از مشخص شدن نتیجه مذاکره و رایرنی با این شبکه اجتماعی، نتیجه را در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهیم کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مذاکره با دبیر شورایعالی فضای مجازی در رابطه با شبکه اینستاگرام اشاره کرد و گفت: فعلا مذاکره با دبیر شورایعالی فضای مجازی در جریان است و پس از تدوین راهکار مناسب درباره نحوه مذاکره با این شبکه اجتماعی اقدام حواهد شد.

**در دولت دوازدهم هستم
واعظی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی براینکه آیا در دولت دوازدهم حضور دارید، گفت: بله در دولت دوازدهم حضور دارم ، اما در پست دیگری خدمت خواهم کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: