تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۸۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

احساس افتخار و غرور می‌کنم

کاپیتان بایرن‌مونیخ از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال 2017 فوتبال آلمان بسیار خوشحال است و به خود می بالد.
تدبیر24»فیلیپ لام کاپیتان سابق بایرن مونیخ که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرد آخرین عنوان دوران ورزشی خود را هم به دست آورد. او به عنوان بهترین بازیکن سال 2017 فوتبال آلمان انتخاب شد تا با کسب یک جایزه ارزشمند خداحافظی با شکوهی از مستطیل سبز داشته باشد.

لام بعد از کسب این جایزه، گفت‌: هم شما می‌دانید که همواره مهاجمان مورد توجه قرار می‌گیرند و عنوان بهترین بازیکن را معمولا آنها به دست می آورند، چرا که مهاجمان گل می‌زنند و این باعث می‌شود تا همه نگاه‌ها به آنها باشد.

او ادامه‌ داد: من با وجود این که یک مهاجم نیستم اما توانستم عنوان بهترین بازیکن را به دست آورم و بدون شک این افتخار بزرگی برای من است و آن را فراموش نخواهم کرد. بسیار خوشحالم که چنین عنوان بزرگی را به دست آوردم و به خودم می بالم.

برچسب ها: افتخار غرور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: