تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۸۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

نخستین پرواز بندرعباس - مسقط

استاندار هرمزگان با اشاره به رایزنی و اقدامات صورت گرفته به منظور راه اندازی خط هوایی میان بندرعباس و مسقط عمان، گفت: اولین پرواز این مسیر16 مردادماه انجام می شود.
تدبیر24»جاسم جادری شامگاه چهارشنبه در چهارمین نشست شورای هماهنگی روابط خارجی هرمزگان اظهار داشت: پروازهای این خط توسط هواپیمایی کیش ایر و با سرمایه گذاری بخش خصوصی و هر هفته یک پرواز برقرار می شود.
وی با اشاره به سفر هیات تجاری و اقتصادی کشور عمان به هرمزگان، افزود: درقالب این هیات تعدادی از مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی عمان 18 مرداد ماه جهت بازدید از توانمندی های هرمزگان به جاسک سفر می کنند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز خط کشتیرانی میان بندرعباس و بندرخصب عمان راه اندازی شده بود و این اقدامات به توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران کمک می کند.
عمان روابط سیاسی خوبی با ایران دارد و بازار این کشور ازجمله بازارهای هدف تجار هرمزگانی است که فاصله نزدیک و کاهش هزینه های حمل ونقل، اشتراکات فرهنگی و مذهبی، علاقه مندی مردم عمان به تولیدات ایران، تجربه موفق بازرگانان هرمزگان در این کشور، اهمیت حضور تجار این استان در بازار عمان را بیشتر کرده است.
کشور عمان با برخورداری از 94.8 تولید ناخالص ملی، نرخ تورم 1.6 و 10 میلیارد دلار بدهی خارجی گزینه خوبی برای مبادلات تجاری با ایران است.
برچسب ها: بندرعباس مسقط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: