تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 22
کد خبر: ۸۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

ماندن در سیتی تضمینی نیست

سرمربی منچستر سیتی تاکید کرد که برای ماندن در این تیم نیاز به کسب جام دارد. او دوست دارد که طولانی مدت در فیروزه‌ای‌پوشان باقی بماند.
تدبیر24»پپ گواردیولا در فصل نخست حضورش در منچستر سیتی نتوانست جام به دست آورد. با این حال او نه تنها در پست خود باقی ماند، بلکه باشگاه بودجه نجومی را برای او اختصاص داده تا با بازیکنانی که دوست دارد قرارداد امضا کند.

گواردیولا با وجود این که با منچسترسیتی دو سال دیگر قرارداد دارد اما تاکید کرد که برای ماندن در سیتی باید جام به دست آورد.

او گفت: آیا ماندن من در سیتی تضمینی است؟ اصلا این‌گونه نیست. اگر می‌خواهم در سیتی طولانی مدت مربی‌گری کنم باید جام به دست بیاورم. ماندن من در این تیم بستگی به نتایجی است که تیمم به دست می‌آورد.

سرمربی سابق بایرن مونیخ ادامه داد: من دوست دارم که طولانی مدت در منچستر سیتی باقی بمانم و نمی‌خواهم بعد از پایان قرارداد سه ساله این تیم را ترک کنم. خوشبختانه عملکرد خوبی در تابستان داشتیم و امیدوارم که بتوانیم با شروع فصل جدید نتایج درخشانی به دست آوریم. به تیمم امیدوارم و باید روز به روز تلاش خود را بیشتر و بیشتر کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 سیتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: