بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۸۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

ناوگان هوایی جوان‌تر می‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ناوگان هوایی روز به روز جوان‌تر می‌شود.
تدبیر24»مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا خاطرنشان کرد: عمر مفید ناوگان هوایی 23 سال بوده و ضروری است که این ناوگان در کشور جوان‌تر شود و نوسازی انجام شود. شرکت‌های هواپیمایی کشورمان در حال حاضر با شرکت‌های تولیدکننده این بخش قراردادهایی منعقد کرده و به مرور آن را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه ناوگان فرسوده باید از دور خارج شود، افزود: در حال حاضر ناوگان هوایی با توجه به قراردادهایی که دارند روز به روز جوان‌تر می‌شود و این روند به خوبی در حال اجراست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هر هواپیمایی که در کشور پرواز می‌کند قطعاً استانداردها را رعایت می‌کند و ملزم به این کار است و چنانچه رعایت نکند اجازه پرواز نخواهد داشت.

وی درباره اینکه برخی مسافران از ساعت پروازها ناراضی هستند، تأکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی باید حقوق مسافران را رعایت کنند و ساعت‌ها به گونه‌ای باشد که شهروندان راضی باشند.

کیان‌پور با اشاره به فرودگاه خرم‌آباد که تنها فرودگاه لرستان است، گفت: با توجه به استقبال مسافران، برای افزایش پروازهای این فرودگاه پیگیری می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: