تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۸۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

سانچس در بایرن ماندنی شد

باشگاه بایرن مونیخ با وجود مشتریان زیادی که ستاره پرتغالی این تیم دارد تصمیم گرفت که او را حفظ کند.
تدبیر24»رناتو سانچس استعداد پرتغالی بایرن مونیخ در فصلی که گذشت نتوانست انتظارات را بر آورده کند و در بیشتر بازی‌ها نیمکت نشین بود. پیش بینی می‌شد که سانچس در تابستان از بایرن جدا شود. او مشتریان زیادی داشت اما به نظر می‌رسد که در بایرن باقی خواهد ماند.

کارل هاینس رومنیگه، رئیس اجرایی بایرن درباره سانچس، گفت: بیشتر از 10 باشگاه اروپایی خواستار جذب رناتو سانچس بودند اما در نهایت آنچلوتی و باشگاه بایرن تصمیم گرفت که این بازیکن را حفظ کند.

او ادامه داد: از عملکرد سانچس در دیدارهای دوستانه تابستان امسال راضی هستیم و سرمربی تیم به این تیم نتیجه رسیده است که او را حفظ کند. به نظرم که در فصل جدید شرایط برای سانچس بهتر خواهد شد و  او می‌تواند بازیکن تاثیر گذاری تر برای بایرن باشد.

این سخنان رئیس باشگاه بایرن مونیخ در حالی است که این بازیکن پرتغالی جوان پیش از این تاکید کرده بود که از وضعیت خود در باواریای‌ها راضی نیست و شاید راهی میلان شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: