بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۸۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

نگرانی آنچلوتی از وضعیت تیمش

سرمربی بایرن مونیخ اصلا از وضعیت تیمش راضی نیست و تاکید کرد که بایرن کنونی توازن لازم را ندارد.
تدبیر24»شکست‌های پیاپی بایرن مونیخ در تابستان جاری ادامه دارد و این بار شاگردان کارلو آنچلوتی با دو گل برابر ناپولی بازی را واگذار کردند تا در جام آئودی کاپ از بین چهار تیم در رده چهارم قرار بگیرند.

طبیعی است که سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ نگران وضعیت تیمش باشد. او در نشست خبری بعد از دیدار برابر ناپولی، گفت: اصلا از وضعیت کنونی راضی نیستم و باید اعتراف کنم که این شکست‌های پیاپی نگران کننده است. در شرایط خوبی قرار نداریم. چند بازیکن خوب به تیم اضافه شده‌اند و شرایط بهتر شده است اما متاسفانه هنوز هماهنگی لازم را نداریم و بد نتیجه می‌گیریم.

او ادامه داد: در دیدارهای دوستانه‌ای که به میدان رفتیم خوب کار نکردیم. باید شکست‌هایی را که داشتیم، فراموش کنیم و نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا در دیدارهای رسمی نتایج خوبی به دست آوریم. بایرن کنونی توازن لازم را ندارد و باید به تلاش خود ادامه دهیم.

آنچلوتی در پایان سخنان خود، اظهار کرد: در تابستان سال جاری تیم‌های ایتالیایی با عملکرد خوب خود من را به وجد آوردند. ناپولی تیم خوبی نشان داد و ثابت کرد که هویت خاص خود را پیدا کرده است و این  بدون شک به خاطر حضور مائوریتسیو ساری است. میلان و اینتر هم عملکرد خوبی از خود نشان دادند و بدون شک فصل جدید رقابت‌های سری A بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

بایرن مونیخ در تابستان سال جاری شش دیدار دوستانه انجام داده که نتیجه آن پنج شکست و تنها یک پیروزی بوده است.

برچسب ها: تدبیر24 آنچلوتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: