بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۸۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

روز تنفید شهید رجایی

رهبر انقلاب در خاطره ای دلیل نشستن بر روی صندلی نزدیک امام (ره) در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری شهید رجایی را بیان کردند.
تدبیر24»دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری (مدظله) در شماره نود و دوم نشریه الکترونیکی خط حزب الله، خاطره‌ خواندنی رهبر انقلاب از دلیل نشستن بر روی صندلی نزدیک امام (ره) در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری شهید رجایی را منتشر کرد.

رهبر معظم انقلاب این خاطره را این گونه نقل می‌کنند:

"[بعد از ماجرای ترور] دلم براى امام تنگ شده‌ بود...

آمدیم [جماران] و امام را زیارت کردیم. اوّلین روزى بود که من عصا دستم گرفتم. من همین‌طور، متحیّر ایستاده بودم که یک وقت امام وارد شدند و با خنده جلو آمدند. گفتند: "اتّفاقاً من الان به فکر تو بودم. با خودم گفتم همه این‌جا جمع شده‌اند؛ جاى فلانى خالى است."

خیلى خوشحال شدم و دستشان را بوسیدم. بعد اصرار کردند: "این‌جا، روى این صندلى بنشین." من، نمى‌نشستم. به‌نظرم آن‌قدر اصرار کردند تا من نشستم.(۱۳۷۸/۰۷/۰۱)

عکسی از روز تنفید شهید رجایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: