تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۸۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
مدیر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر بیان کرد:

اقدامات هلال احمر ایران هر فردی را تحت تاثیر قرار می دهد

مدیر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه هلال احمر تاکید کرد: باتوجه به چالش هایی که در جهان امروز وجود دارد، ارائه خدمات بشردوستانه بدون کمک، حمایت و فعالیت اصحاب رسانه میسر و ممکن نخواهد بود.

تدبیر24»به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، خاویر کاسیانوس؛ مدیر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه هلال احمر با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در فعالیت های مجموعه صلیب سرخ و هلال احمر از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: باتوجه به چالش هایی که در جهان امروز وجود دارد، ارائه خدمات بشردوستانه بدون کمک، حمایت و فعالیت اصحاب رسانه میسر و ممکن نخواهد بود. در واقع، تعامل و ارتباط میان صلیب سرخ و هلال احمر و اصحاب رسانه می تواند زمینه های ارائه خدمات و فعالیت های بشردوستانه را فراهم کند.

وی در ادامه، سه نقش خبرنگاران را که می تواند به فعالیت های صلیب سرخ و هلال احمر کمک کند، یادآور شد و افزود: نقش حرفه ای اول، فراهم کردن فضایی است که جمعیت های ملی، راحت تر بتوانند وارد عملیات های میدانی شوند و خدمات خود را به افراد آسیب دیده ارائه کنند. 

کاسیانوس با بیان اینکه جمعیت های ملی در تمام کشورها، معین دولت و کمک رسان و حمایت کننده دولت در حوادث و بحران ها هستند؛ به نقش دوم خبرنگاران و اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان یک پل ارتباطی می توانند ارتباط میان امدادگران جمعیت و افراد آسیب دیده را بیشتر فراهم کنند تا راحت تر صدای نیازمندان و آسیب دیدگان را به گوش تمام مردم برسانند. 

مدیر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، سومین نقش مهم خبرنگاران در کمک و حمایت از جمعیت های ملی هلال احمر و صلیب سرخ را اهمیت انعکاس فعالیت ها و خدماتی که این جمعیت های ملی ارائه می دهند عنوان و از تلاش تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه هلال احمر تشکر و قدردانی کرد.

کاسیانوس در پایان با تاکید بر اینکه بازدید از فعالیت های هلال احمر ایران و اقدامات این جمعیت هرکسی را تحت تاثیر قرار می دهد؛ خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر ایران کار بزرگی را برعهده دارد و تاکید می کنم این رهبری و مدیریت در جمعیت هلال احمر نه تنها مایه مباهات در داخل کشور ایران بلکه در مجموعه صلیب سرخ و هلال احمر است و در این فرصت از خدمات هلال احمر و همکاری این جمعیت با فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر تشکر و قدردانی می کنم.

برچسب ها: تدبیر24 هلال احمر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: