بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 21
کد خبر: ۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱

قیمت طلا و سکه کاهش یافت

محمد کشتی آرای در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت : این نرخ ها کمترین قیمت در بیش از یک سال اخیر محسوب می شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از واحدمرکزی خبر؛ رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به کاهش ۲۷ دلاری قیمت جهانی طلا ( هر اونس ۱۲۴۸ دلار) گفت : نرخ سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید امروز پنجشنبه ، یکسان و ۹۰۵ هزار تومان است.

آقای کشتی آرای که رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر تهران هم شده است ، افزود : نیم سکه امروز پنجشنبه ۴۶۸هزار تومان ، ربع سکه ۲۷۵ هزار تومان و سکه های یک گرمی ۱۸۰ هزار تومان معامله می شود.

کشتی آرای گفت : قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۹۲هزار و ۵۰۰ تومان است.

بنابراین گزارش قیمت جهانی طلا روز گذشته (چهارشنبه) به ازای هر اونس ۱۲۷۵ دلار و نرخ سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید ۹۰۸ هزار تومان بود.

نرخ نیم سکه در روز گذشته ۴۷۰هزار تومان ، ربع سکه ۲۸۰ هزار تومان ، سکه های یک گرمی ۱۸۰ هزار تومان و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۹۳هزار و۴۰۰تومان بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: