آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

آموزش کودکان برای فردای بهتر سرزمین

شینا انصاری - روز جهانی و هفته ملی کودک فرصتی است برای پرداختن به دغدغه‌ها، مشکلات، بحران‌ها، علاقه‌مندی‌ها و حقوق کودکان، این جوانه‌های زندگی و امیدهای آینده. کودکان در نقاط زیادی از دنیا در حالی اولین قربانی سیاست، فقر، خشونت و جنگ هستند
جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

جهان در آستانه‌ی بازچینش رقابت

محمدمهدی محمدی-رقابت‌پذیری در سال ۲۰۲۵ تنها یک رتبه‌بندی نیست، بلکه نمایی است از آنچه جهان به سمتش می‌رود: ثبات، شفافیت، و هوشمندی سیاست. کشورمان اگر بخواهد سهمی در آینده اقتصادی جهان داشته باشد، باید نه‌تنها در زمره بازیگران مهم این تغییر جهانی و همکار در سازمان های جدید بین اللملی قرار بگیرد، بلکه باید طراح مسیر خود با پایبندی به موازین و استراتژی های خود باشد. مسیری که از درون طراحی، اصلاح و اجرا می‌شود، نه از بیرون تحمیل.
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 14
کد خبر: ۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

کمبود قطعات خودرو در نمایندگی‌ها

تا پیش از این خبرها از ناقص ماندن خودروهای تولیدی به علت نبود برخی قطعات حکایت داشت؛ خودروهایی که بدون ضبط صوت، بوق یا سپر آماده تحویل بودند؛ اما گویا حالا کمبود قطعات، خدمات پس از فروش خودروسازان را با چالش همراه کرده است.
به گزارش تدبیر24، دنیای اقتصاد نوشت: عملکرد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان نشان می‌دهد که مشکل کمبود قطعات خودروسازان از خط تولید به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش نیز کشیده شده است.

تا پیش از این خبرها از ناقص ماندن خودروهای تولیدی به علت نبود برخی قطعات حکایت داشت؛ خودروهایی که بدون ضبط صوت، بوق یا سپر آماده تحویل بودند؛ اما گویا حالا کمبود قطعات، خدمات پس از فروش خودروسازان را با چالش همراه کرده است.

بر همین اساس برخی مشتریان خودروسازان بزرگ کشور، طی تماس‌هایی که با دفتر روزنامه داشته‌اند از کمبود قطعات در نمایندگی‌ها خدمات پس از فروش خبر می‌دهند.

یکی از این مشتری‌ها که خودروی صفر کیلومتر او تنها پس از چند روز تحویل از کارخانه دچار نقص فنی شده است به «دنیای اقتصاد» می‌گوید: با وجود داشتن گارانتی هیچ کدام از نمایندگی‌های مجاز کارخانه‌ای که خودرو را از آن تحویل گرفته‌ام حاضر به پذیرش خودروی من نشده‌اند، این نمایندگی‌ها به من گفته‌اند به علت تحریم‌ها قطعه نداریم.

نمایندگی‌های خدمات پس از فروش این خودروساز بزرگ در حالی به علت نبود قطعات از تعویض یک تسمه تایم برای خودرویی که گارانتی دارد خودداری می‌کنند که دو خودروساز بزرگ کشور بارها اعلام کرده‌اند در تامین قطعات هیچ مشکلی ندارند. حال اگر نقص فنی در خودرویی را که به تازگی از کارخانه خارج شده است کنار بگذاریم، به نظر می‌رسد نبود قطعات با توجه به ادعاهای خودروسازان در تامین خدمات پس از فروش توجیه‌ناپذیر باشد.

هر چند خودروسازان و قطعه‌سازان با مشکلات فراوانی برای تولید مواجه هستند؛ اما به نظر می‌رسد با وجود کارت‌ها و خدمات ویژه‌ای که خودروسازان برای محصولات خود در نظر گرفته‌اند، تامین این خدمات برای خودروهایی که بعد از مدت‌ها به دست مشتری‌ها می‌رسند، انتظاری طبیعی از جانب مشتری‌ها باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: