بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۸۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

عملیات «انتقامجویانه سپاه»

به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر آغاز عملیات انتقامجویانه سپاه در پی به شهادت رسیدن شهید حججی و شهدای مدافعان حرم از سوی داعش خبرنگار ایسنا مطلع شد که این عملیات در دست طراحی است و هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.
تدبیر24»در پی انتشار خبری مبنی بر آغاز عملیات انتقامجویانه سپاه از داعش از سوی خبرگزاری عربی زبان المیادین، خبرنگار ایسنا اطلاع یافت که عملیات یاد شده از سوی المیادین،  در ادامه عملیات های پیشین جبهه مقاومت در مناطق درگیری بوده و عملیات انتقامجویانه سپاه پاسداران در پی به شهادت رسیدن شهید پاسدار محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم در دست طراحی است و هنوز انجام نشده است.

پیش از این و در پی شهادت مظلومانه شهید محسن حججی،  سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و همچنین سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اعلام کردند که انتقام سختی را برای خون شهید حججی و شهدای مدافع حرم از گروه تروریستی داعش خواهند گرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: