بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۸۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

کوه "سفید لنده" طعمه حریق شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده از آتش سوزی کوه سفید در این شهرستان خبر داد.
تدبیر24»ذبیح‌الله محمدی گفت: آتش سوزی در ارتفاعات کوه سفید شهرستان لنده از ساعت ۱۳ بعدازظهر روز یکشنبه، ۲۹ مرداد ماه شروع و دو نفر از مردم عشایر کوه سفید طی تماس تلفنی اداره منابع طبیعی را خبر دادند. 

وی افزود: آتش‌سوزی از ساعت ۱۳ شروع و در ساعت ۲۱ امشب مهار شده است. 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده خاطرنشان کرد: علت آتش سوزی هنوز نامشخص است و حدود سه هکتار جنگل و مرتع از جمله علوفه، درخت، بلوط و سرور کوهی طعمه حریق شده است. 

محمدی عنوان کرد: برای مهار آتش سوزی تنها دو نفر از نیروهای عشایر و اداره منابع طبیعی حضور داشتند که دوستداران طبیعت شهرستان اعلام آمادگی کردند. 

وی تصریح کرد: اداره منابع طبیعی با کمبود نیروی انسانی روبه رو هستند و هم چنین نبود بالگرد برای ارتفاعات بالای کوه در شهرستان لنده وجوددارد. 

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان لنده گفت: با وجود اعلام کمک به ادارات هیچ اداری برای مهار آتش سوزی کمک نکرده است. 

محمدی اضافه کرد: دونفر از نیروهای منابع طبیعی برای اطمینان خاطر از مهار کامل آتش سوزی در بالای کوه نگهبانی می دهند و حضور دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: