بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
کد خبر: ۸۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

تکذیب تغییر 15 استاندار

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در یک یادداشت رسانه ای، خبر یک کانال تلگرامی موسوم به ایران تایمز که ادعا کرده است ' 15 استاندار به زودی تغییر می کنند' را قویا تکذیب کرد.
تدبیر24»این یادداشت رسانه ای می افزاید: همچنان که بارها تشریح شده، انتصاب مدیران سیاست داخلی کشور از جمله استانداران و فرمانداران، برابر روندها و استاندارهای فنی و اداری قانونمند دنبال می شود و اقدامات دفعی و خارج از چارچوب ها و ضوابط در این روند، جایگاهی ندارد.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در خاتمه ضمن تأکید بر ضرورت توجه کافی مخاطبان ارجمند و اصحاب رسانه به اعتبار منابع اخبار منتشره در فضای مجازی خاطر نشان کرد: چنانچه حسب اقتضاء و به منظور تضمین حرکت پرشتاب مناطق مختلف کشور در مسیر توسعه متوازن و تحقق سایر سیاست های دولت خدمتگزار، نیازی به تغییر در برخی مدیریت ها باشد، این موارد برابر روال های طبیعی موجود، دنبال می شود.
برچسب ها: تدبیر24 استاندار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: