تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

«نسیم» صاحب برنامه‌ می‌شود

قائم مقام مدیر شبکه‌های «نسیم» و «نمایش» از طراحی برنامه‌های زنده و تولیدی برای این شبکه خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، هاشم رضایت درخصوص طراحی برنامه‌های زنده و تولیدی برای شبکه طنز (نسیم) اعلام کرد: در حال طراحی یکسری برنامه‌های زنده و تولیدی جذاب برای این شبکه هستیم اما به دلیل اینکه فعلا به قطعیت نرسیده‌اند نمی‌توانیم آنها را به طور مشخص اعلام کنیم.
وی ادامه داد: فعلا قرار نیست اتفاق جدیدی در شبکه نسیم بیفتد. تنها چیزی که می‌توانم درباره‌ی «نسیم» بگویم این است که روز به روز بر تعداد بیندگان این شبکه افزوده می‌شود و این جای خوشحالی دارد.
قائم مقام شبکه «نسیم» در پایان با اشاره به راه‌اندازی رسمی این شبکه گفت: اگر خدا بخواهد به احتمال قوی بناست که اول ماه ربیع اول، بعد از ماه صفر (13 دی ماه) «نسیم» را رسما افتتاح کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: