بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

«نسیم» صاحب برنامه‌ می‌شود

قائم مقام مدیر شبکه‌های «نسیم» و «نمایش» از طراحی برنامه‌های زنده و تولیدی برای این شبکه خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، هاشم رضایت درخصوص طراحی برنامه‌های زنده و تولیدی برای شبکه طنز (نسیم) اعلام کرد: در حال طراحی یکسری برنامه‌های زنده و تولیدی جذاب برای این شبکه هستیم اما به دلیل اینکه فعلا به قطعیت نرسیده‌اند نمی‌توانیم آنها را به طور مشخص اعلام کنیم.
وی ادامه داد: فعلا قرار نیست اتفاق جدیدی در شبکه نسیم بیفتد. تنها چیزی که می‌توانم درباره‌ی «نسیم» بگویم این است که روز به روز بر تعداد بیندگان این شبکه افزوده می‌شود و این جای خوشحالی دارد.
قائم مقام شبکه «نسیم» در پایان با اشاره به راه‌اندازی رسمی این شبکه گفت: اگر خدا بخواهد به احتمال قوی بناست که اول ماه ربیع اول، بعد از ماه صفر (13 دی ماه) «نسیم» را رسما افتتاح کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: