نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 01
کد خبر: ۸۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

این شکست را باید فراموش کرد

مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا بر این باور است که تیمش باید هر چه سریع‌تر شکست برابر اسپانیا را فراموش کند.
تدبیر24»تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در دیدار برابر ‌اسپانیا در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان داد و با سه گل تن به شکست داد.

متئو دارمیان بال راست آتزوری بعد از این شکست سنگین، گفت‌: برابر تیمی با کیفیت و پر ستاره تن به شکست دادیم. برای پیروزی و حداقل کسب تساوی به میدان رفته بودیم اما خیلی بد تن به شکست دادیم.

او ادامه‌ داد: این بازی از دیدارهایی است که باید خیلی سریع آن را فراموش کرد و به تاریخ سپرد. دیدار حساس دیگری پیش رو داریم و باید در آن به پیروزی برسیم. ‌اسپانیا از هر نظر بهتر از ما بود و این یک واقعیت است. آنها با شایستگی به پیروزی رسیدند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا با ۱۶ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد. این‌ در حالی است که ‌اسپانیا ۱۹ امتیازی است و در صدر جدول گروه قرار گرفته است.

برچسب ها: تدبیر24 شکست
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: