تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲

صادرات 29 میلیون دلاری کالای غیرنفتی از البرز

مدیر کل اداره صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: سال گذشته 29 میلیون دلار کالای غیرنفتی از البرز به کشورهای مختلف صادر شده است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، رجبی، امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان البرز گفت: 10 درصد از 50 صادر کننده نمونه کشوردر البرز مستقر هستند این درحالیست که تنها 3.5 درصد از صنعت کشور در این استان قرار دارد.
وی افزود: در سال گذشته 32.5 میلیارد دلار محصولات غیرنفتی از کشور صادر شده است در حالیکه کشورما تنها یک درصد جمعیت کل جهان را در خود جای داده است و این نشان از عملکرد مناسب بخش صادرات در کشور است.
مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به ناچیزبودن صارادات کشور در بخش فنی مهندسی خاطرنشان کرد: سهم بخش فنی مهندسی در صادرات کشور تنها 2.3 درصد است در حالیکه در کشورهای دیگر این میزان 19 درصد از کل صادرات آنها را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: بیشتر صادرات کشور به کشورهای عراق، افغانستان و ترکمنستان است و واردات نیز بیشتر از کره جنوبی و چین صورت می‌گیرد.
رجبی در پایان گفت: برای گسترش صادرات باید مالیات کالاهای صادراتی حذف و مقررات دست و پاگیراز پیش پای فعالان این بخش برداشته شود.
انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: