بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۹۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰

مرگ پسر ۱۵ ساله

معاون اجتماعی فرماندهی انتنظامی خراسان‌جنوبی گفت: تیراندازی با سلاح شکاری در شهرستان سربیشه نوجوانی ۱۵ ساله را به کام مرگ کشاند.
تدبیر24»سرهنگ «سیدمحمد رضا سرفرازی» اظهار کرد: دیروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر بستری شدن مصدوم تیر خوردگی بلافاصله مأموران پلیس به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در بیمارستان مشاهده کردند فردی به هویت «امیرعلی» ۱۵ ساله بر اثر اصابت گلوله سلاح شکاری به بازوی دست راستش جان خود را از دست داده است.

سرفرازی یادآور شد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد این نوجوان که برای شکار به روستای شیرگ شهرستان سربیشه رفته بود هنگام مسلح کردن سلاح شکاری توسط یکی از همراهانش سهواً مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مصدوم شده است.

وی تصریح کرد: پزشک معالج بیمارستان زمان مرگ را پیش از رسیدن به بیمارستان اعلام کرده است و نتیجه قطعی علت مرگ منوط به نظریه پزشکی قانونی خواهد بود.

برچسب ها: تدبیر24 مرگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: