بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۹۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

جانشین ۱۰ میلیارد تومانی منصوریان؟

مسئولان باشگاه استقلال مذاکرات خود با گزینه‌های خارجی جایگزینی منصوریان را آغاز کردند.

تدبیر24»تیم فوتبال استقلال به گزارش افکارنیوز، پس از گذشت ۶ هفته از لیگ برتر فوتبال با کسب تنها چهار امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی حضور دارد.

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر مسئولان باشگاه استقلال با توجه به نتایج ضعیف این تیم به علیرضا منصوریان اولتیماتوم ۲ هفته‌ای دادند.

اعضای هیئت مدیره استقلال که پیش از پایان مهلت تعیین شده برای سرمربی تیم مذاکرات خود را با گزینه‌های خارجی جایگزینی وی آغاز کردند.

یکی از مطرح‌ترین گزینه‌ها برای نیمکت استقلال  فاتح تریم است که سابقه مربیگری در تیم‌ملی ترکیه و آث‌میلان را در کارنامه خود دارد. اما این مربی نامی برای حضور در تیم فوتبال استقلال بیش از ۱۰ میلیارد تومان درخواست کرده است.

حال باید دید مسئولان استقلال برای جایگزینی منصوریان حاضر هستند چنین رقمی را پرداخت کنند یا خیر؟

برچسب ها: تدبیر24 منصوریان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: