تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 05
کد خبر: ۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶

توقف متروی اهواز در ایستگاه بی‌پولی

مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: بدون پول و اعتبار، متروی اهواز به حرکت در نمی‌آید.
تدبیر24: عباس هلاکویی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خوزستان- اظهار کرد: برای پیشرفت سریع پروژه، پول نداریم ولی کارگاه‌ها همچنان آرام آرام در حال فعالیت هستند.
وی ادامه داد: کارگران در حال حاضر در یک شیفت کار می‌کنند در صورتی که اگر پول و اعتبار در اختیار داشتیم، کارگران در دو شیفت کار می‌کردند و کار سرعت بیشتری می‌گرفت. همچنین به دلیل نبود اعتبار، مصالح کافی در اختیار نداریم. برای تامین اعتبار لازم برای متروی اهواز باید چاره‌ای اندیشیده شود.
مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: در این شرایط، 1200 نفر مشغول کار هستند که تمام حقوق این افراد در یک ماه، یک میلیارد و 500 میلیون تومان می‌شود. شهرداری به دلیل شرایط مالی که دارد قادر به تامین اعتبار برای پروژه نیست و از سوی دیگر نیز بانکی که فاینانس را پذیرفته بود اکنون زیر بار تعهد خود نمی‌رود.
هلاکویی افزود: 5 سال پیش با فاینانس موافقت شد و بانک عامل پذیرفت که در این زمینه مشارکت کند ولی با تغییر دولت از زیر بار این تعهد شانه خالی می‌کند. بانک تجارت اذعان می‌کند که تضمین شهرداری را در این زمینه در هیچ جای کشور نمی‌پذیرد.
وی اظهار کرد: شهرداری تهران اگر در پروژه‌های خود با سرعت پیشرفت می‌کند، بدان دلیل است که متکی به بودجه و اعتبارات دولتی و شهرداری نیست. در اهواز برای راه‌اندازی قطار شهری باید به طور جدی پیگیری مسایل مالی باشند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: