بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۹۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

زیباترین دره ی اروپا

در نزدیکی Bernese Oberland از کوه های آلپ سوئیس، حدود 70 کیلومتری جنوب شرقی برن، دره لاتربرونن سوئیس که زیباترین دره ی اروپاست قرار دارد که یکی از زیباترین دره ها در اروپا محسوب می شود. دره حدودا یک کیلومتر عرض دارد و بین حوض های غول پیکر و قله های کوهی که تقریبا 300 متر ارتفاع از سطح دره است، وجود دارد. در پایین، در میان بارش های سنگین قرار دارد، روستای لاتربرونن، در سه طرف توسط کوه های ایگر ، Monch و یونگفراو احاطه شده است. دره، که با عقب نشینی از یخچال ها بوجود آمده است، از طرف جنوب گسترش یافته است و سپس از سمت روستای جنوب غربی به شکل U است.

Lauterbrunnen 1

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: