تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 05
کد خبر: ۹۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

جاده بی تدبیری

در شرایطی که دوچرخه سواری ایران هر ساله کارش در مسابقات قهرمانی آسیا پیست و جاده سخت تر می شود، مشخص نبودن تکلیف سرمربی تیم ملی هم باعث شده وضعیت نابسامانی را در بخش نیمه استقامت و استقامت شاهد باشیم.
تدبیر24»داستان دوچرخه سواری و حضور مقطعی مربیان در تیم ملی انگار تمامی ندارد و قرار نیست شاهد حضور طولانی مدت مربیان در تیم های ملی دوچرخه سواری ایران باشیم. قبلا در بخش سرعت مربیان خارجی در حال رفت  و آمد بودند  تا اینکه در نهایت فدراسیون ابوحیدری را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد و یک سال است همچنان تیم ملی سرعت با محمد ابوحیدری کار می کند، فعلا هم خبری از تغییرات نیست که البته اثرات آن را به وضوح در نتیجه و عملکرد رکابزنان دیده ایم.

در بخش کوهستان هم با وجود پیشرفت هایی که ایران در این مدت داشته و حتی به مدال قهرمانی آسیا هم رسید اما برخی به دنبال حذف پریموش مربی اسلوونیایی تیم ملی کوهستان و بازگرداندن هنری هنریکس هلندی بودند که البته موفق نشدند و پریموش همچنان در سمت خود باقی ماند.

اما در آن سوی میدان تیم ملی نیمه استقامت و استقامت همانند گذشته در وضعیت نابسامانی به سر می برد. پنج ماه پیش که حسین عسگری سرمربی تیم ملی شد تصور می شد با برنامه هایی که دارد بالاخره شاهد این باشیم تیم ملی نیمه استقامت و استقامت هم تکانی بخورند و برخی از ماده های آن که مرده است، دوباره زنده شود. اما  اکنون به دلایلی همکاری عسگری و فدراسیون فعلا به بن بست خورده است. نتیجه بی ثباتی در بخش نیمه استقامت را در می توان در کسب سهمیه های کاپ جهانی مشاهده کرد که در سرعت سهمیه داریم اما در نیمه استقامت خیر. جدا از مسئله کاپ جهانی، تا چند ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا پیست  و جاده پیش روی دوچرخه سواری ایران است اما تیم ملی نیمه استقامت و استقامت بدون سرمربی است. در شرایطی که رقبای ایران برای قهرمانی آسیا  و مهمتر از آن بازی های آسیایی در حال آماده شدن هستند، فدراسیون تازه باید به دنبال مربی باشد.

احتمالا برای قهرمانی آسیا 2018 هم اگر رکابزنان باتجربه همچنان نسبت به حضور در تیم ملی بی میل باشند، تنها باید بر روی مدال های نفراتی مثل امیر حسین جمشیدیان  و محمد گنج خانلو که بر اساس پتانسیل  و توانایی خود مدال می گیرند، حساب کنیم.

در این دو سال اخیر شاهد افت ایران در بخش نیمه استقامت و استقامت بودیم و سرآمدی ایران در برخی از ماده های المپیکی مثل تعقیبی تیمی و مدیسون اکنون دیگر به فراموشی سپرده شده است و به طور کلی در بخش نیمه استقامت و استقامت برنامه ریزی اساسی نشان از پیشرفت باشد، دیده نمی‌شود.

در ادامه نگاهی به نتایج ایران در بخش نیمه استقامت و استقامت قهرمانی آسیا دو سال اخیر داریم:

نتایج ایران در نیمه استقامت و استقامت قهرمانی آسیا 2017
ماده ها  بزرگسالان امید جوانان
اومنیوم سیزدهم - نقره
دورامتیازی ششم - پنجم
اسکرچ نقره - طلا
تعقیبی انفرادی دهم - هفتم
تعقیبی تیمی هفتم - نتیجه نگرفت
مدیسون پنجم - -
استقامت جاده نهم، بیست و سوم، سی و هشتم و یک نفرهم مسابقه را به پایان نرساند برنز ، بیست چهارم، سی و هفت و سی و هشت برنز، چهاردهم،  یک نفر هم مسابقه را به پایان نرساند
تایم تریل انفرادی دهم  یازدهم دهم
تایم تریل تیمی  چهارم - -

نتایج ایران در نیمه استقامت و استقامت قهرمانی آسیا 2016
ماده ها بزرگسالان  امید  جوانان
اومنیوم چهارم - -
دورامتیازی پنجم - چهارم
اسکرچ پنجم - برنز
تعقیبی انفرادی پنجم - ششم
تعقیبی تیمی ایران شرکت نکرد - ایران شرکت نکرد
مدیسون چهارم - -
استقامت جاده هفتم، دهم، یازدهم و یک نفر هم مسابقه را به پایان نرساند طلا، برنز و مقام نهم یازدهم و دو نفر مسابقه را به پایان نرساندند
تایم تریل انفرادی برنز ششم نقره
برچسب ها: بی تدبیری جاده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: