تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸

واکنش فردوسی پور به درآمدش

فردوسی پور در واکنشی که قابل پیش بینی به این حرف رویانیان به قانون گفت « تنها خبر صحبت های رویانیان را شنیدم و فقط خندیدم. خیلی جالب بود.»
رویانیان در اظهار نظری جالب توجه مدعی شده که عادل فردوسی پور ماهانه 5 میلیارد از برنامه 90 درآمد دارد و سالانه این درآمد حتی تا مرز 50 میلیارد هم می‌رسد اما این پول مشخص نیست صرف چه می‌شود در حالی که بخش زیادی از جذابیت این برنامه به دلیل حضور استقلال و پرسپولیس است.
اما عادل فردوسی پور در واکنشی که قابل پیش بینی به این حرف رویانیان به قانون گفت « تنها خبر صحبت های رویانیان را شنیدم و فقط خندیدم. خیلی جالب بود.»

این صحبتهای رویانیان بازتاب زیادی داشت و رویانیان مجبور شد توضیحاتی در این خصوص بدهد که منظورش شخص فردوسی پور نبوده است.
منبع:مشرق

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: