ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

ایران و آمریکا؛ دیپلماسی در آینه تاریخ و آزمون آینده

مینو خالقی - «صلح پایدار تنها زمانی ممکن است که طرفین به هزینه‌های تنش‌آفرینی بیشتر از منافع آن بیندیشند»، شاید بیش از هر زمان دیگری درباره رابطه ایران و آمریکا، خصوصا در شرایط فعلی، مصداق داشته باشد.
روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

روندها و چشم‌‌‌انداز اقتصاد دیجیتال در ۲۰۲۵

محمدمهدی محمدی - اقتصاد دیجیتال با تعریف سازوکارهای اقتصادی مبتنی بر داده و فناوری، به یکی از مهم‌ترین عناصر ساختار اقتصادی جهانی تبدیل شده است. این مفهوم نه تنها شامل تجارت الکترونیک می‌شود، بلکه به تمامی ابعاد استفاده از فناوری‌های دیجیتال در زندگی روزمره، از مبادلات مالی تا ارتباطات، پرداخته و تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای اجتماعی، فرآیندهای مدیریتی و ساختارهای زیرساختی جوامع دارد. با پیشرفت‌های مداوم و ظهور فناوری‌های نوآورانه، به‌ویژه در حوزه‌های هوش مصنوعی، بیگ دیتا، اینترنت اشیاء و بلاک‌چین، تحولات عمیق‌تری در بازارهای جهانی و شکل‌گیری مدل‌های کسب‌وکار جدید مشاهده می‌شود.
دوشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 21
کد خبر: ۹۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

کاسبی تازه در تیم‌های فوتبال

این روزها خالکوبی کردن بدن میان فوتبالیست‌های خارجی بسیار رایج است اما آن چه خالکوبی را ویژه می‌کند، این است که توسط "تتو کار ارشد" تیم "فیلادلفیا یونیون" انجام شد. این شغل اولین بار است که در دنیای ورزش حرفه‌ای دیده می‌شود!
تدبیر24»فرادید نوشت: «جاش یارو» هرگز به یک سالن خالکوبی نرفته است. این فوتبالیست از تتو کردن بدنش می‌ترسید اما خاطره مادرش که به‌ تازگی فوت کرده به او جرات می‌داد. اولین تماس‌های سوزن به پوستش دردآور بود اما اندکی بعد مدافع تیم "فیلادلفیا یونیون" به درد عادت کرد.

این روزها خالکوبی کردن بدن میان فوتبالیست‌ها بسیار رایج است اما آن چه خالکوبی یارو را ویژه می‌کند، این است که توسط "تتو کار ارشد" تیم "فیلادلفیا یونیون" انجام شد. این شغل اولین بار است که در دنیای ورزش حرفه‌ای دیده می‌شود.

یارو می‌گوید این کار غیر معمول سبب شده اعضای تیم به هم نزدیک‌تر شوند: «اکثر افراد برای خالکوبی روی بدنشان دلیل یا انگیزه‌ای دارند. کشف داستان پشت این تصاویر همیشه برایمان جالب است. می‌توانیم بنشینیم و درباره چیزی به‌ جز فوتبال حرف بزنیم. اعضای جدید باشگاه نمی‌دانستند مادرم فوت کرده و از طریق خالکوبی‌ام باخبر شدند.»

ایده استخدام تتوکار توسط معاون بازاریابی باشگاه مطرح شد. آرم «فیلادلفیا یونیون» یکی از محبوب‌ترین طرح‌هاست.

۱۵۰ تتو کار برای این موقعیت شغلی داوطلب شدند که پس از چند ماه بررسی و مشورت با بازیکنان و کارکنان، پنج نفر از آنها انتخاب شدند. فردی به نام "جی کانلیف" در این رقابت اول شد.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: