اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

اسنپ‌بك و تداوم ابهام راهبردي

ابراهیم متقی - فشارهاي بين‌المللي و محدوديت‌هاي اقتصادي ايران پس از 5 مهر افزايش بيشتري پيدا مي‌كند. اين امر به‌گونه اجتناب‌ناپذير تأثير خود را بر زندگي اقتصادي و قابليت‌هاي تاكتيكي ايران به‌جا خواهد
اقتصاد دیجیتال و تاب‌آوری زنجیره ارزش پتروشیمی زیر فشار تحریم

اقتصاد دیجیتال و تاب‌آوری زنجیره ارزش پتروشیمی زیر فشار تحریم

محمدمهدی محمدی- صنعت پتروشیمی ایران، به‌عنوان قلب تپنده صادرات غیرنفتی کشور، بارها این آزمون را پشت سر گذاشته و هر بار با زخمی تازه، اما همچنان زنده و ایستاده به مسیر خود ادامه داده است. اما امروز ماجرا پیچیده‌تر از همیشه است
شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۴ - 2025 October 04
کد خبر: ۹۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

عکس و تیتر یک روزنامه‌ها

روزنامه «شهروند» با هدف ایجاد فضایی متفاوت در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، با یک ایده متفاوت به استقبال بازدیدکنندگان آمده و مسابقه‌ای با عنوان «تیتر یک امروز شهروند را شما بنویسید و جایزه بگیرید» طراحی کرده است.

تدبیر24»سردبیر بخش چند رسانه‌ای روزنامه «شهروند» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ایده‌ی تیتر یک زدن مردم برای روزنامه شهروند در نمایشگاه مطبوعات، بیان کرد: ما به نمایشگاه مطبوعات انتقاد داشتیم، به دلیل اینکه در نمایشگاه هیچ اتفاقی نمی‌افتد. زمانی که ما نمایشگاه مطبوعات را با نمایشگاه‌های دیگر مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شویم که هر غرفه‌ای محصولات و خدمات جدیدی را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌کند اما این اتفاق در نمایشگاه مطبوعات پیش نمی‌آید و تنها افرادی به عنوان غرفه‌دار می‌نشینند تا سیاست مدارها بیایند و با آن‌ها مصاحبه کنند.

فرشید غضنفرپور ادامه داد: امسال انتخابات یا اتفاق سیاسی خاصی در کشور نداریم و به نظرم دلیل خاصی ندارد که مردم به نمایشگاه مطبوعات بیایند. ما با اجرای این ایده می‌خواستیم به یکی از انتقادهای جدی درباره مطبوعات پاسخ بدهیم که چرا همیشه عکس و تیتر یک روزنامه‌ها مربوط به نخبگان سیاسی، فرهنگی،  اجتماعی و ورزشی است؟ مردم عادی کجای مطبوعات جا دارند؟ مردم مطبوعاتی که هیچ جایی در آن ندارند را نمی‌خواهند.

او درباره نحوه اجرای ایده در غرفه روزنامه شهروند نمایشگاه مطبوعات، گفت: مردم عادی و خبرنگاران در طول نمایشگاه مطبوعات می‌توانند به غرفه شهروند بیایند و در دکوری که ما به شکل صفحه روزنامه درست کردیم بایستند تا از آن‌ها برای عکس یک روزنامه، عکس بگیریم. آن‌ها همچنین باید تیتر یک روزنامه را با توجه به دغدغه‌ای که دارند انتخاب کنند که این تیتر بالای سر آن‌ها در عکس قرار می‌گیرد.

سردبیر  بخش چند رسانه‌ای روزنامه «شهروند» اضافه کرد: ما عکس‌ها را با یک هشتگ در استوری و صفحه اینستاگرام روزنامه شهروند قرار می‌دهیم. مردم هم می‌توانند عکس خود را با هشتگ در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند تا بازدید آن بالا برود.

غضنفرپور با اشاره به قرعه‌کشی و جایزه ایده تیترزنی برای روزنامه شهروند بیان کرد: ما روزی دوبار ساعت 14 و 18 قرعه‌کشی می‌کنیم و افراد برگزیده را از بین کسانی که تیتر و عکس آن‌ها بیشترین بازدید را داشته و مورد پسند بوده است، اعلام می‌کنیم. جوایز ما نیز با هلال احمر ارتباط دارد.

بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات تا 12 آبان ماه در مصلی بزرگ تهران برپاست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: